Cos cumparaturi

PRODUSE

Livrare comandă

Livrare comandă

 

Statusul unei comenzi

Comenzile înregistrate pe ymag.ro pot fi urmărite direct din contul tău, accesând “Istoric comenzi”.

Tot în “Istoric comenzi” poţi vedea comanda detaliată .

 

Livrarea

Livrare prin curier

Livrările prin curier se fac în cel mai scurt timp posibil de la primirea e-mail-ului de informare că s-a efectuat expedierea coletului. Acesta conţine numărul de AWB şi firma de curierat  prin care se livrează comanda dvs. 

Livrarea se face GRATUIT prin curier pentru comenzile a căror valoare totală depăşesc suma de 500 lei, indiferent de numărul de produse comandate, dimensiunea sau greutatea acestora. 

Pentru comenzile cu valoare totală mai mică de 500 lei taxa de transport se va calcula in cosul de cumparaturi in functie de greutatea coletului.

 

NOTA: Pot apărea întârzieri cauzate de: epuizarea stocului aflat în magazin, probleme tehnice interne sau factori externi. Termenul de livrare poate varia de la 24 de ore, la maxim 30 de zile în fucție de produsul comandat.

  

Din depozitul YMAG

Puteţi ridica comenzile plasate online din depozitul YMAG de Luni până Vineri în intervalul orar 09:00-17:00.

Produsele cu status “În stoc magazin” se pot ridica în aceeaşi zi, imediat după confirmarea comenzii de catre unul din operatorii YMAG.

Produsele cu status “In stoc (exclusiv online)” se pot ridica din deposit după data și ora confirmate de agentul Ymag care va preluat comanda.

Pentru ridicarea comenzilor achitate cu OP (ordin de plata). de către persoane fizice şi juridice, se va prezenta obligatoriu un act de identitate.

 

Informații utile

Timpii de livrare sunt valabili din momentul confirmării comenzii nu includ zilele nelucrătoare, sărbătorile legale.

Nu se percepe taxă de transport pentru comenzile ridicate din depozitul YMAG.

ymag.ro nu vinde/livrează în străinătate.

Puteţi cere informaţii sau modificări asupra comenzilor dvs. accesând numărul de telefon şi/sau adresa de e-mail a agentului responsabil pentru comanda dvs., date disponibile în email-ul de confirmare a preluării comenzii. 

În cazul livrărilor prin curierat rapid ( in cazul comenzilor ce nu beneficiaza de verificare colet )  este recomandat ca după recepționarea comenzii, produsul/produsele sau ambalajul să fie verificat/e pentru a nu prezenta defecțiuni fizice cauzate de transport. Este recomandat ca verificarea să fie făcută cât mai repede după recepționarea comenzii( cel mult 24 ore ), iar sesizarea făcută în maxim 24 de ore de la receptie la adresa de e-mail : office@unionco.ro. Sesizarea trebuie să conțină informații despre comandă, despre starea produsului si 3-5 poze cu produsul / ambalajul in care sa se indice eventualele probleme ( deteriorare, neconformitate ). Sesizăriile făcute mai târziu de 24 de ore din momentul recepționării comenzii nu vor fi luate în considerare. *

 

NOTA:  Acest termen este aplicabil și pentru comenzile ridicate din depozit și ale căror produse nu au fost verificate la bancul de probă.

Taxele livrarilor speciale ( altele decat cele standard oferite de catre ymag.ro ) sunt suportate de client in momentul comenzii si nu sunt rambursabile.


  

 Nu sunt luate in considerare reclamatiile ulterioare receptiei in cazul in care nu au fost respectate recomandarile YMAG.

 

Modalitatea de plata:


Daca ai ales ca modalitate de plata ramburs, poti solicita deschiderea coletului inainte sau dupa ce ai achitat comanda, insa obligatoriu in prezenta curierului.

Daca ai achitat comanda online si ai decis returnarea coletului in urma deschiderii si constatarii ca produsele nu se prezinta in stare perfecta, suma achitata online va fi restituita in contul din care ati efectuat plata.

 

Taxe si returnarea produselor:

Pentru coletele care contin mai multe produse, iar in urma verificarii se constata ca cel putin unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si refuzi primirea acestuia, atunci se vor returna toate produsele din comanda. 

 

Contact departament colete:

E-mail: office@unionco.ro

Telefon: 0264-592-245/246